گام اول: تکمیل و ارسال فرم های تقاضای پذیرش توسط متقاضی در سامانه
در این مرحله فرم  لازم  توسط متقاضی تکمیل و از طریق سامانه به کارشناس  ارائه می­شود.

گام دوم- بررسی اولیه توسط کارشناس :
در این مرحله فرم توسط کارشناس بررسی می شود؛ نواقص احتمالی رفع و در صورت احراز شرایط و کامل بودن اطلاعات مربوطه، پرونده بصورت الکترونیکی به مدیر مرکز ارسال می شود.

گام سوم- تایید کلیه مستندات مربوط به ایده توسط مدیر مرکز:
در این مرحله کل پرونده توسط مدیر مرکز بررسی شده و داوران علمی متخصص در حوزه مربوطه تعیین و مدارک به داوران علمی، تجاری و صنفی ارسال می شود و پس از اعلام نتیجه داوری تاریخ برگزاری جلسه شورا توسط کارشناس  به متقاضی اعلام می گردد.

گام چهارم- برگزاری جلسه شورا و اعلام نتیجه داوری:
در این جلسه در اعضای شورای مرکز رشد و داوران (که وظیفه بررسی نهایی و تصمیم گیری در مورد پذیرش یا عدم پذیرش به عهده آنان است)، متقاضی ایده و طرح خود را برای اعضای جلسه تشریح و سپس در صورت نیاز به دفاع از طرح خود می پردازد. نتیجه داوری توسط مسئول مربوطه به واحد متقاضی اعلام خواهد شد.

گام پنجم-جذب، پذیرش و شروع:
در صورت پذیرش، مدیر مرکز ، متقاضی را جهت ارتباط با سرمایه گزاران و حامیان مربوطه به واحد حقوقی جهت عقد قرارداد معرفی خواهد نمود. متقاضی موظف است پس از معرفی، حداکثر ظرف مدت یک ماه، اجرای طرح خود را شروع کند.

 

 

 

فرم ارسال طرح/ایده

Text to Identify