معرفی:

یکی از نکات کلیدی در راستای افزایش اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی، شناسایی بازار کار مناسب، مشاوره و هدایت شغلی برای دستیابی به کار متناسب با توانمندی ها و علایق فارغ التحصیلان دانشگاهی می باشد. همچنین با توجه به رشد تعداد فارغ التحصیلان دانشگاهی، تخصصی تر شدن کار و حرکت به سمت کسب و کارها بر پایه فناوری های پیشرفته، توسعه مراکز رشد و شرکت های دانش بنیان و لزوم توسعه و بهره وری صنایع کشور، ایجاد ساختارها و مراکز هدایت شغلی و کاریابی تخصصی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، امری ضروری است؛ لذا در این راستا مرکز هدایت شغلی و کاریابی تخصصی دانشگاه بوعلی سینا ، به عنوان اولین و تنها مرکز کاریابی تخصصی دانشگاهی استان همدان( با دریافت مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) راه اندازی و فعالیت خود را با تمرکز بر ارائه خدمات به دانشجویان و فارغ التحصیلان در راستای بهبود ارتباط صنعت و مشاغل مرتبط با دانشگاه و آماده سازی افراد برای ورود به بازار کار آغاز نموده است. یکی از راهبردهای اصلی این مرکز طرح تحول ارتقا مهارت افزایی و توانمندی دانشجویان و دانش آموختگان متناسب با نیازهای صنعت و جامعه و توسعه اشتغال پذیری دانش آموختگان است.

 

از مهم ترین برنامه های این مرکز می توان به برگزاری دوره های توانمندسازی، مهارت آموزی و کارآفرینی برای گروه های مختلف و ارائه خدمات جامع کاریابی و در نهایت معرفی افراد توانمند به سازمان ها و واحدهای صنعتی اشاره کرد. این مرکز همچنین خدمات ارزنده ای را به واحدهای متقاضی نیروی کار شامل معرفی افراد مستعد و توانمند جهت استخدام در آن واحد، توانمندسازی و ارائه آموزش های تخصصی لازم به افراد کارجو متناسب با نیاز واحد صنعتی سازمان ها مرتبط موردنظر و ارائه برنامه توسعه فردی در جهت بهبود عملکرد افراد ارائه خواهد داد. کارفرمایان و واحدهای صنعتی متقاضی نیروی کار و نیز افراد کارجو می توانند با مراجعه به سایت این مرکز و با تکمیل و ارسال اطلاعات خود از این خدمات استفاده نمایند.

 

شرح وظایف

 

_ارائه خدمات تخصصی مشاوره شغلی و بازار کار به دانشجویان و دانش آموختگان جهت یافتن فرصت های شغلی بهتر

 

_معرفی جویندگان کار فاقد مهارت به مراکز مهارت آموزی دانشگاهی

 

_ساماندهی دوره های کارآموزی و کارورزی دانشجویان

 

_ ارائه خدمات جامع کاریابی

 

_ سامان دهی کار پاره وقت/تمام وقت تخصصی

 

 _برگزاری سمینارهای عمومی کاریابی و استخدام با حضور کارآفرینان و صنعتگران برتر جهت ارائه راهکارهای ورود به بازار کار به دانشجویان و دانش آموختگان

 

_ برگزاری نمایشگاه کار

 

_ برگزاری مسابقات طرح و ایده

 

_ هماهنگی با سازمان آموزش فنی حرفه ای به منظور توسعه دوره های مهارتی آموزشی متناسب با نیازهای بازار کار

استخدام مهندس طراح الکترونیک
پژوهشکده الکترواپتیک صاایران
 
 
محل کار اصفهان، کاوه
 
مزایا و تسهیلات
وام -امریه‌ی سربازی -بیمه درمان تکمیلی -کمک هزینه دوره آموزشی -پاداش- بن خرید -ناهار -امکانات ورزشی -پزشک سازمانی -تسهیلات تفریحی و گردشگری -بسته ها و هدایای مناسبتی
 
حقوق: ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان
 
شرایط احراز:
حداکثر سن 35
مقاطع کارشناسی ارشد و بالاتر
معدل بالای 15
آشنایی با زبان انگلیسی
توانایی انجام کارگروهی
علاقه مند به یادگیری و حل مساله
 
تخصص در حداقل یکی از حوزه های زیر جهت همکاری لازم است:
تسلط در طراحی بردهای الکترونیکی (شماتیک/PCB)
تسلط در طراحی سیستم‌های مبتنی بر میکروکنترلر (Microcontroler Developer)
تسلط در طراحی سیستم های مبتنی بر FPGA
 
ارسال رزومه: @CV_jazb

 

مدت دوره۹۰ ساعت

زمان برگزاری:روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۹:۳۰

پیش نیاز:ندارد

گواهینامه مورد تأیید وزارت علوم و قابل ترجمه،

صادره از جهاددانشگاهی واحد دانشگاه بوعلی سینا همدان

شهریه دوره حضوری:۴۵.۹۰۰.۰۰۰ ریال

 

 

 

در حال به روز رسانی...

-------------------------------------------------------------------------

همکاران:
.
.
در حال به روز رسانی...
.
.
 
 
 
-------------------------------------------------------------------------
طرف قرارداد ها:
.
.
در حال به روز رسانی...
.
.
 
 
-------------------------------------------------------------------------
سازمان ها :
.
.
در حال به روز رسانی...
.
.

 

 

در حال به روز رسانی...

 

گام اول: تکمیل و ارسال فرم های تقاضای پذیرش توسط متقاضی در سامانه
در این مرحله فرم  لازم  توسط متقاضی تکمیل و از طریق سامانه به کارشناس  ارائه می­شود.

گام دوم- بررسی اولیه توسط کارشناس :
در این مرحله فرم توسط کارشناس بررسی می شود؛ نواقص احتمالی رفع و در صورت احراز شرایط و کامل بودن اطلاعات مربوطه، پرونده بصورت الکترونیکی به مدیر مرکز ارسال می شود.

گام سوم- تایید کلیه مستندات مربوط به ایده توسط مدیر مرکز:
در این مرحله کل پرونده توسط مدیر مرکز بررسی شده و داوران علمی متخصص در حوزه مربوطه تعیین و مدارک به داوران علمی، تجاری و صنفی ارسال می شود و پس از اعلام نتیجه داوری تاریخ برگزاری جلسه شورا توسط کارشناس  به متقاضی اعلام می گردد.

گام چهارم- برگزاری جلسه شورا و اعلام نتیجه داوری:
در این جلسه در اعضای شورای مرکز رشد و داوران (که وظیفه بررسی نهایی و تصمیم گیری در مورد پذیرش یا عدم پذیرش به عهده آنان است)، متقاضی ایده و طرح خود را برای اعضای جلسه تشریح و سپس در صورت نیاز به دفاع از طرح خود می پردازد. نتیجه داوری توسط مسئول مربوطه به واحد متقاضی اعلام خواهد شد.

گام پنجم-جذب، پذیرش و شروع:
در صورت پذیرش، مدیر مرکز ، متقاضی را جهت ارتباط با سرمایه گزاران و حامیان مربوطه به واحد حقوقی جهت عقد قرارداد معرفی خواهد نمود. متقاضی موظف است پس از معرفی، حداکثر ظرف مدت یک ماه، اجرای طرح خود را شروع کند.